پاسخ ۲۷ هزار هنرجو به فراخوان پورناظری ها

پاسخ ۲۷ هزار هنرجو به فراخوان پورناظری ها

پیلانو: مهلت ثبت نام در اولین دوره فراخوان ملی آکادمی پورناظری ها در حالی به اتمام رسید که بیشتر از ۲۷ هزار هنرجو جهت شرکت در تازه ترین پروژه این دو هنرمند اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، با به انتها رسیدن مهلت ثبت نام در اولین دوره فراخوان ملی آکادمی پورناظری ها، ۲۷ هزار و ۷۴ نفر از هنرجویان از سراسر کشور در این فراخوان ثبت نام کردند. این فراخوان به منظور پشتیبانی از استعدادهای درخشان موسیقی برای کشف نوازندگان، خوانندگان و آهنگسازان توسط آکادمی موسیقی پورناظری منتشر گردید.
بر این اساس یک هزار و ۱۱۷ نفر برای حضور در بخش نوازندگی سازهای ایرانی ثبت نام کرده اند. این در شرایطی است که بقیه داوطلبان را نوازندگان سازهای کلاسیک و همین طور خوانندگان و آهنگسازان می سازند.
طبق توضیحات دست اندرکاران پروژه، در مرحله دوم لازم است داوطلبان تا تاریخ بیست و یکم آذر ماه، ویدئویی حداکثر به مدت پنج دقیقه در رشته ای که برای حضور در فراخوان ثبت نام کرده اند، ضبط و آنرا به سامانه آکادمی ارسال نمایند.
البته پس از اختتام مهلتِ آپلود ویدئوهای ارسالی در سامانه فراخوان، داوطلبان در دو مرحله توسط گروه های زیرمجموعه هیات داوران سطح بندی و از هر یک از داوطلبان برای اجرای حضوری دعوت به عمل می آید تا نفرات راه یافته به مرحله آخر انتخاب شوند وحضور هیات داوران به اجرای قطعه مورد نظر که متعاقبا اعلام خواهد شد بپردازند.
طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در هر رشته یک نفر بعنوان برگزیده این فراخوان، انتخاب و توسط آکادمی برای آموزش های موسیقی بورسیه و در گام های بعدی جهت تولید و اجرای اثر حمایت میگردد.
افرادی که در مراحل آزمونی فراخوان حضور پیدا می کنند، شامل تسهیلاتی جهت ادامه آموزش موسیقی می شوند.