گفت وگو با پری سیف اله زاده رنگ هایی که به سمت درختان هدایت می شوند

گفت وگو با پری سیف اله زاده رنگ هایی که به سمت درختان هدایت می شوند

پیلانو: پری سیف اله زاده درباره آثار نمایشگاه «درختان سیال من» که جمعه افتتاح شد، اظهار نمود: نقاشی سیال همان گونه که معلوم است، فی البداهه به وجود می آید و یک نوع نقاشی انتزاعی است.
این هنرمند نقاش در گفت وگو با ایسنا درباره عنوان و مبحث نمایشگاه نقاشی «درختان سیال من» اظهار داشت: درخت تداوم زندگی است و سیال یعنی حرکت؛ حرکت زندگی که تداوم دارد و سختی که می گذرد و نمی ماند. نقاشی سیال همان گونه که معلوم است، فی البداهه به وجود می آید. در واقع از ترکیب رنگ ها طرح هایی به وجود می آید و یک نوع نقاشی انتزاعی است. من رنگ ها را به سمت طرح جنگل و درخت و آنچه در ذهنم است، هدایت می کنم و شکل می دهم. من در این نقاشی از اکلریک در دو یا سه مرحله استفاده می کنم و با کارد، دست و قلمو کار خویش را انجام می دهم.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «درختان سیال من» روز جمعه (۲۲ تیر ماه) از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گالری شکوه برگزار گردید و این نمایشگاه تا روز چهاشنبه (۲۶ خرداد) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برپا خواهد بود.
همینطور نمایشگاه نقاشی دیگری از پری سیف اله زاده در یکم تیر ماه با همین عنوان در گالری آیریک برگزار گردید که آثار آن با این نمایشگاه متفاوت بود.
پری سیف اله زاده متولد ۱۳۴۱ است که دوران آموزش آکادمیک را نزد ابوالفضل دلزنده گذرانده و با تکنیک ایر براش آشنا شده است. وی در همان سال ها به تولید نقاشی پشت شیشه فعالیت داشته و بیلبردهای تبلیغاتی که با دست انجام می گرفته را نقاشی کرده است. وی همینطور دوره های طراحی و رنگشناسی آکادمیک را گذرانده و تا امروز در چندین نمایشگاه گروهی شرکت و نمایشگاه انفرادی برگزار کرده است.