کنسرت گروه لیان در تالار وحدت برگزار شد اشک و لبخند دولت آبادی در مهمانی موسیقایی بوشهری ها

کنسرت گروه لیان در تالار وحدت برگزار شد اشک و لبخند دولت آبادی در مهمانی موسیقایی بوشهری ها

پیلانو: گروه موسیقی لیان بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان در حالی تازه ترین کنسرت خویش را در تالار وحدت تهران برگزار کرد که محمود دولت آبادی نویسنده پیشکسوت کشورمان میهمان ویژه این اجرا بود.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، گروه موسیقی «لیان» در حالی شامگاه ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت اولین اجرای زنده خود در سال جدید را در تالار وحدت روی صحنه برد که حضور محمود دولت آبادی نویسنده پیشکسوت کشورمان مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفت.
شریفیان با قدردانی از حضور محمود دولت آبادی در این کنسرت بیان کرد: خوشحالم که بالاخره فرصت دست داد تا من امشب شاهد حضور استاد دولت آبادی در کنسرت «لیان» باشم و این برای ما و همین طور مخاطبان ما افتخار بزرگی است.
محمود دولت آبادی دقایقی بعد از این اجرا درباره حضورش در این کنسرت اظهار داشت: متاسفم که قبلا به کنسرت «لیان» نیامدم. این اجرا دل پسند و بسیار پرهیجان بود حتی زمان اجرای آواز دشتستانی گریه هم کردم، دشتستانی همیشه اشک من را در می آورد. بیشتر هیجان و افروخته شدن جان پنهان بود که دست داد و به قول رفقا حالی افتاد و وقت خوش شد. به هر صورت هر هنرمندی که با دلش روی صحنه حرکت نماید، با صدا و سازش به دل من می نشیند. هر آنچه که مصنوع باشد و از دلی پا نشود و جایی را تکان ندهد، طبعا من را هم نمی تواند تکان دهد.
وی اضافه کرد: محسن شریفیان درباره ادبیاتِ موسیقی صحبت کرد و اشاره هایش نشان می داد که موسیقی بدون ادبیات و ادبیات بدون موسیقی موردی ندارد. من در ادبیات، هم در زبان و هم در بیان با موسیقی کار دارم. همه شعر ما موسیقی است و البته در نثر هم پیش از من بوده اند کسانی که موسیقیایی کار می کرده اند کما اینکه من هم بیشتر موسیقایی کار می کنم. اگر که این قصه ها نباشد زندگی بیش از این کسل کننده می گردد. هر شعری به نحوی بیان یک قصه است و من خیلی خرسندم که امشب اینجا بودم و ممکن بود بعدا دیگر پیش نیاید. همسرم در انتهای برنامه دست های من را محکم فشار داد و گفت خیلی متشکرم که امشب من را به این جا آوردی و فکر می کنم همین برای محسن و گروهش کافی است. واقعا دست مریزاد و آفرین.

این نویسنده بیان کرد: امشب ثواب بزرگی برای گروه «لیان» بود که مردم را شاد کردند. امشب هم اشک من درآمد و هم به معنای واقعی دچار وجد شدم، وجد غیر از شادی است. دست مریزاد آقا محسن، دم شما گرم. به همکاران تان صمیمانه تبریک می گویم و همه چیز عالی بود. من وقتی گروه های این چنینی را می بینم همیشه آرزویم این است که این ها باقی بمانند و ادامه پیدا کنند. من با روحیه ای که از محسن روی صحنه دیدم امیدوار شدم این اتفاق ادامه خواهد یافت و این خیلی خجسته است.
اوکلو فرامرزی، آکا صفوی، امین سلیمیان، مرتضی پالیزدان، حمید اکبری، حسین کاوه خو، حمزه مقدم، مرتضی عزیززاده نوازنده های گروه «لیان» در این کنسرت را تشکیل می دادند.
کنسرت گروه موسیقی «لیان» به همت موسسه کامیاب بهاران به تهیه کنندگی علی حق شناس برگزار گردید.